Sunday 4th of August 2024
×

BoBoiBoy Galaxy Gentar Nonton Dimana? Kekuatan Elemental Boboiboy Galaxy Musim 2 yang Bikin Penasaran

BoBoiBoy Galaxy Gentar Nonton Dimana? Kekuatan Elemental Boboiboy Galaxy Musim 2 yang Bikin Penasaran

--

BISNIS – BoBoiBoy Gentar merupakan kuasa gabungan elemental yang terhasil dari BoBoiBoy Halilintar dan BoBoiBoy Gempa. Dia melakukan kemunculan sulungnya dalam isu ke-15 BoBoiBoy Galaxy Musim 2, "Berjuang Tanpa Gentar".

Dalam Berjuang Tanpa Gentar, Gopal mendesak BoBoiBoy untuk menggunakan gabungan lain kerana satu-satunya gabungan yang dia kerap gunakan adalah FrostFire. BoBoiBoy setuju dan dalam misi kecemasan yang mereka diberikan oleh Koko Ci, dia menggabungkan Halilintar dan Gempa untuk membentuk BoBoiBoy Gentar.


Baca juga: Kunci jawaban TTS Babakan Siliwangi Adalah? Teka Teki Soal Sejarah yang Mengasah Otak!

Baca juga: Cara Mendapatkan Bundle Goosy Delight Free Fire (FF), Bundle Terbaik yang Ditunggu Penggemar!

Gentar cuba untuk melawan penceroboh tetapi tidak lama kemudian menyedari bahawa dia tidak mempunyai kuasa. Komik berakhir ketika Gopal dan Qually berlari sambil mengheret Gentar ketika mereka sedar bahawa dia tidak berkuasa.

Dalam Adiwira Dalam Bahaya, apabila mendengar cerita Adu Du, BoBoiBoy Gentar bersetuju untuk membantunya menyelamatkan Probe.

BoBoiBoy Gentar cuba terlibat secara melulu dalam pertempuran, tetapi terpaksa melarikan diri oleh Gopal dan Qually. Selepas pengejaran yang sengit, Gentar dan yang lain terkurung.

Baca juga: Mirip Siapa Kamu di Ejen Ali? Serial Animasi Populer Malaysia Bertema Petualangan Antar Galaksi

TAG:
Sumber:

UPDATE TERBARU